Osoba zgłaszająca/Firma: Osoba kontaktowa: * Telefon: * E-mail: Lokalizacja awarii: * Data awarii: Opis awarii: * * Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach obsługi niniejszego zgłoszenia przez MSS Telekom Sp. z o.o. Jednocześnie oświadczam, iż znam swoje prawa w zakresie danych osobowych wynikające z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.), w tym prawo dostępu do swoich danych i ich poprawiania. Ponadto wyrażam zgodę na wysyłanie na mój adres poczty elektronicznej korespondencji mailowej, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1422). Dodatkowo w przypadku awarii zgłoszenia przyjmowane będą: - w dni ustawowo robocze w godzinach od 8:00 do 16:00: tel./fax.: 18/352 10 11, 18/353 37 10 fax.: 18/353 37 09 - w dni ustawowo wolne od pracy oraz w godzinach od 16:00-08:00: tel: 18/353-73-69 fax: 18/353-82-46 tel. kom. 600 313 756 W razie wystąpienia awarii podczas zgłoszenia należy podać: - Imię i Nazwisko osoby zgłaszającej awarię/usterkę - Numer kontaktowy do osoby zgłaszającej awarię/usterkę - Rodzaj, miejsce awarii (możliwie najwięcej szczegółów) SLA Service Management